Hemma!

Godmorgon! Jag är nu hemma från konfalägret (eller vi kom hem igårkväll). Det har varit jävligt roligt! Det har blivit massor med slalom, bus i snön, mys och mycket mer. Fyra grymt roliga dagar! Det känns konstigt att vara hemma nu efter att ha varit igång nonstop i fyra dagar. Vid den här tiden skulle vi haft konfapass, sen lunch och efter det ut i backen. Men istället sitter jag här framför datorn och allt känns konstigt...

Nåt jag måste berätta om är frukosten där borta! Alltså den var så himla god.. ♥ Och en annan sak jag gärna vill dela med mig av är att vi varje kväll hade en tävling, ''Dagens vurpa''. Den som vann fick nästa dag ha på sig en reflexväst i slalombacken. Sista dagen så åkte jag, Linn och Olivia tre i en lift och det gick väl bra tills det blev brant och liften, eller snöret går av! Haha, pinsamt men ändå riktigt kul. Marcus nominerade oss i tävlingen och vi vann! Eftersom det var sista dagen så fick vi reflexvästen istället!

Innan vi åkte till Storklinten for vi och handlade. Bra kombination!

Jag har fler bilder, men de har jag inte fört över till datorn ännu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0