Simning

Hej! Trött tjej här med svinont i benen. Igårkväll gjorde jag några benböjsövningar som jag inte gjort på hur länge länge som helst så tjena träningsvärk! Jag måste fortsätta göra de där övningara, även fast det gör ont som jag vet inte vad, för annars kommer den här träningsvärken att sitta i väldigt länge. Eller röra mig på annat sätt, idag blev det simning med Linn fast nu känns det bara värre..

Idag tog vi det enskilda skolfotot och jag blev faktiskt väldigt nöjd! Så länge jag kan minnas har jag aldrig blivit nöjd med varken det enskilda eller gruppfotot. Hoppas bara att gruppfotot blir bra, sista året med 9B.. ♥

Vi bad fotografen ta ett kort med Hannas kamera och så här blev det!

Så glad över att ha er som vänner ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0