Sleep over

Det blev ett sleep over hos mig igårkväll med Linn, Olivia, Hanna, Andreas, Marcus, Axel och Erik! Jag och Linn träffades vid fyra och åt på Waldorf (eller jag åt på Waldorf, Linn var mitt väldigt fina sällskap) och vid sju träffade vi de andra när vi såg på Hannas och Moas dans på Kulturnatten! Sedan bar det av hem till mig där vi busade och såg film. Det blev även allsång mitt i natten, ''We're halfway there, woooaah livin' on a prayer''

Vi vaknade ganska tidigt av Hanna och Erik som väckte oss.. Så på morgonen har vi bara tagit det lugnt och städat! När jag kom hem till mamma så fick jag världens mensvärk, bland det värsta jag haft så jag ville bara spy.. så på grund av det råkade jag somna och mina planer om att plugga gick ju sisådär.. jag får ta tag i det nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0